16. března 2014

Mrs. Pawesome



So...You wanna play with magic?
Vítám vás u dalšího článku :3 Trochu nevím co psát, takže tohle bude další "nudný" článek :DD Možná sem dám nějaké sketche...Na DA jsem už dlouho nic nedala. Takže se alespoň dozvíte na čem Miu pracuje že? :D Děkuji všem co mi nakreslili obrázky k narozeninám :3 *hug všechny* Na začátek by jsem ale chtěla říct...Pokud vás moje články nebaví, klidně mi to řekněte. Mě nebaví psát vážné články a někomu se to nemusí líbit - no co, jsem to já. 
Mioherna Moonlight Mars...Mrs. Pawesome...AwEsOmE CrAzY WoLf...A největší úchyl 21. století.
Problem?

Upozornění: Mioherna má super šílenou náladu, ale zároveň i hrdou náladu. Mix takové nálady Vám může způsobit vážná zranění pokud Miohernu naserete. Taky chceme upozornit, že v této náladě si moc nedává pozor na slova jako je kurfa, srát, hovno atď. Za případné zvracení neručíme. Všechna práva vyhrazena (c) Mioherna s.r.o


Začneme tím, že jsem 10. 3 měla narozeniny :3 V real life jsem dostala luk, puzzle (vlk! :3) a MLP figurky :D Už mám AppleJack, RainbowDash, PinkamenuDianePie, Twilight, Rarity, Fluttershy...A potom ještě pár dalších :D Torta byla super, ale fotku nedám...:D Musím říct, že jsem posedlá songem Dark Horse...I když už se mi  to trošku oposlouchalo :c Ale kreslím na to obrázek :D :3 Nejlepší je ten refrén...A nejhorší ten rap ._. Sorry guys, nesnáším rap. Vlastně mě překvapuje že se mi ten song líbí...:D 
Jinak, omlouvám se Kiance že ještě nedostala B-Day gift :D Už mám sketch, tak se to pokusím dodělat co nejdříve. A Kate, taky ti něco udělám, jen musíš vydržet :D
Divné...Já fakt nevím co psát! D:
Em...Miu nosí brejle :"D Červené...A vypadám v nich cool :D To je hlavní ne? A asi budu dělat kontrolu sb :D Nikdo nekomentuje...Vím že píšu divné články ale fakt za to nemůžu xD A teď trošku vážnejší věc...
Včera nám Kai udělala opravdu hezké video. Skoro jsem se rozbrečela...Poslouchejte tu hudbu a přemýšlejte nad tím, co všechno jste prožili se svými přáteli. Potom Vám dojde proč jsem měla slzy v očích...A ten konec...Ten úžasný pocit že někam patříte...:"3 
Tady je to video:
Ne, není to o ACT...Je to o přátelství. Sílá přátelství...Která z nás udělala někoho úplně jiného. Všichni jsme se změnili, ale naše síla našeho přátelství je pořád stejná. Jste pro mě jako rodina holky a za nic bych Vás nevyměnila ♥

To bude asi všechno :3 Mějte se...Ahoj! :3
Miouš Psychouš ♥

4 komentáře:

  1. Mně tyhle články nevadí, aspoň se zasměju :'D Ale mohl by být i příběh :3
    Ode mě ještě něco dostaneš, i když nechceš, tak nezavírej narozeninám vrátka :3 xD
    Luk! :33 No vidíš x"3
    O videu jsme se bavily :3 Ta písnička i ta poslední věta "Síla přátelství" by dokázala dojmout i někoho, kdo nás nikoho třeba nezná. Prostě pocit, že nejsi sama.
    ."..holky a za nic bych Vás nevyměnila." teď jaké holky, že :D mrghehe, stejně vím, že to nebylo na mě *devil* :DD
    Takže.. Coca cole zdar! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To video fakt nádherný! :3
    Brejle :D
    A k narozkám musím nakreslit!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tyhle články nevadí.
    WHAT?! Ty jsi měla narozeniny?! Jak to že o tom nic nevím?! This is madness! This is LÍVANEČNÍK! :D ...Ok,moje chyba,když vůbec neobíhám.
    *facepalm*
    Jinak to video je moc krásný :3

    OdpovědětVymazat
  4. Nice video! C:
    Aw.. sakra ty si mala narodeniny?! Q_Q Môj život práve skončil dpč Q_ Q Keby že nečakám na ďalšiu sériu Sherlocka zabila som sa. Ale MOFFAT! :DD
    Okay.. Inák mám nový blog OwO Ano Zase!:_D

    OdpovědětVymazat