16. ledna 2014

Příchod




Sniff Sniff :3 by SillyTheWolf
Picture (c) SillyTheWolf
Sniff sniff :3
Vítám vás tady, na tomto podivném vlčím místečku. . .*le můj blog* :3
Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodla pro blogger. Dessing je jednoduchý, přednastavený. . .Ale mě se líbí. . .Tlapičky :3 Možná pak bude i můj vlastní, až se naučím líp kreslit. . . :D
Takže. . .Snad se polepšíte v obíhání *podezíravý pohled na Kai, Jessiku, Jessie a Mey* Já ale doufám že sem zavítá i někdo nový, všechny vás mám na skypu takže když chcu něco říct, stačí napsat xD Proč se mi zdá, že blogerů je teď nějak méně. . . :c
No nic, o tom jsem tu kecat fakt nechtěla :D Mám nápad na příběh, po dlouhé době :3 A taky. . .Neměním char. . .Miu je kawai. . .Ne nechlubím se! Ale. . .je kawai..x"D :3 Bude vypadat tak jak vypadala. Ale. . . Bude mít dvě srdce. . .Snad mě za to nezabijete, já se vážne nesnažím kopírovat. Ale. . .Jedno je málo :D A zase deset mít taky nemusí. Ano, (ne)hádáte správně, dvě srdce má Doctor Who. Ale mě ten nápad vždy fascinoval, jako malá jsem si vymýšlela zvířata a mnoho z nich mělo víc srdcí, tak co :3 
Snad nikomu to menší přestěhování nevadí. . . :) Jen doufám, že budete pořád komentovat. . .Naw :3 Miu vás asi totálně otrávila co? :D Už vidím jak zaspáváte u klávesnice. . .Ne, mě tím svojím "Nespím. . ." neoklameš! :"D Takže to bude asi všechno nom. Pokud někdo ví, jak se tady nastavuje celý článek, tak mi to prosím napište yep? :3
Takže. . .*s dokonalým poker facem si nasadí na hlavu kyblík* Mějte se, jedzte rybí prsty s pudingem a. . .
Ahoj :3

Upozornění: Miu měla při psaní podivně veselou náladu takže ne všechno v článku myslela vážne.
Za náhodné nehody a zvracení neručíme. Všechna práva vyhrazena (c) Mioherna s.r.o

8 komentářů:

  1. Komentujte prosím jako název/URL, ne anonym. Nebo, když chcete, tak účet Google+ :D Já tam mám z nějakého důvodu debilní jméno majitel mioherna, takže asi budu komentovat takto. Jak chcete :DD *le zkouška kmntů*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miu, moc se nediv, že někdo komentuje jako anonym, je to hrozně nepraktické, pokud nemáš účet google, to tam všechno pokaždé vpisovat .. xD

      Jo a to jméno si můžeš úplně v klidu změnit, napíšu na skype.

      Vymazat
  2. Neboj, nespím :D
    Mě se strašně líbí dessing :3 je jednoduchý a roztomilý, já bych si taky něco takového udělala, ale chci dess mít přírodní, někde kde je strom, aby to bylo MÉ doupě :D
    Na příběh se těším, mě nevadí že jsi na bloggeru, aspoň nejsem forever alone! :D
    Dvě srdce?Na co ti budou? OuO budou mít nějaké supr funkce? OuO x"D
    Tak good luck s novým blogem :3
    ~ Kain malý otisk tlapky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, mě tím svojím "Nespím. . ." neoklameš! :"D
      Jsem tam našla ty tlapky nom :3 I mě se konečne trochu líbí x3
      No jo xD
      Forever alone je můj titul, žejo xD
      1. Je to cool 2. Yeah, supr funkcí to má hodně :D
      Díky nom :3
      - Miohernin otisk nafukovacích plavek, které jsou o číslo menší

      Vymazat
  3. Ne, nespím :DD
    Nu, upřímně, já bych byla radši za blog.cz, ale nějak moc mi to taky nevadí. Jo a jinak.. Měla jsi evidentně fakt HODNĚ veselou náladu :'D píšeš najednou nějak jinak, zmateně,... :'DDDD
    Ok, dvousrdcá vlčice, ahoj :3 xDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, mě tím svojím "Nespím. . ." neoklameš! :"D
      Ano, měla jsem a pořád mám náladu typu: Nejsem drzá, jen nebudu držet hubu když se mi něco nelíbí a taky náladu extra veselou, stupeň veselosti 23. :DD
      Jasně...Two hearts, three souls, one life ♥ :33 Neřeš xDD

      Vymazat