25. ledna 2014

Inteligentní nadpis?


Sniff Sniff :3
Opět vás vítám u mého šíleného článku. No jo...Musím si vymyslet nějaký režim psaní :D V uterý a pátek mám kroužek, takže je to na vás. Podle toho kolik článků chcete za týden xD *huggle to malé cutie stvoření nad článkem* No není rozkošné? :3 Ale ne o tom jsem chtěla mluvit...Musím s váma probrat nějaké detaily ohledně blogu...Ale nebojte, víte že nedokážu psát články bez šíleností xDD
Jdeme na to ne? c:

Upozornění: Miohernu Moonlight Mars už nebaví psát upozornění takže prostě mějte na vědomí,
že čtení článku není pro slabé povahy. Všechna práva vyhrazena (c) Mioherna s.r.o
Počkat...Co jsem to chtěla? :"D
Aha...Už vím. Písmo. Líbí se vám tohle písmo, nebo chcete jiné? Já jsem žádné jiné dobré písmo nenašla a tohle je fajn :3 Ale jak chcete. Potom tu máme ještě pár dalších věcí. Musím ty články psát pravidelně xD Tak třeba, v pondělí by byl oznamovací článek (pokud nemám co oznámit, bude příběh nebo nebude nic x"D), čtvrtek by byla nějaká recenze a cez víkend kecíky a deníček :3
Pondělí...Ano, píšu příběh a už mám i začátek první kapitoly (dala by jsem úryvek, ale mám to na papíru). Když budu potřebovat napsat oznámení, tak napíšu, ale spíš bude ten příběh nebo nic :D Čtvrtek - Přemýšlím o psaní recenzí na knihy a filmy. Nevím jestli to bude každý čtvrtek, zas tolik knížek nemám ale...proč ne? x3 Když už nenajdu knihu vhodnou na hodnocení, začnu psát třeba o hrách nebo tak xD Přez Weekend budu psát takový článek jako dneska - kecíky :D No dobře, tohle je kecíkoznámení ale to je fuk žejo :D Deník - momentálně nemám co napsat D: 
Do komentářů mi prosím napište váš názor :)
Takže...*s dokonalým poker facem si nasadí "mašli"* Mějte se, jezte rybí prsty s pudingem a...
Ahoj :3

17 komentářů:

  1. Rybie prsty s pudingom ? :'DDDD WATAFUCK :DD
    A to písmo je pekné OwO
    A,,
    RYBIE PRSTY S PUDINGOM ?:DD
    Aaa inak prečo píšeš po česky, niesi slovenka? :D
    A nya nya nyan cat OwO :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. FISH FINGERS AND CUSTARD, YEP :3
      o3o
      A?
      YEP :3
      Jsem, ale mám píšu česky *trololo* :DD
      Nya nya xD

      Vymazat
  2. Písmo - nej :3
    Když to budeš psát pravidelně, stejnak na to vždycky zapomeneš xD Ale jak chceš x)
    Mimochodem, mám taky blog na bloggeru a chci to mít taky tak krásný takže mě s tim musíš naučit :DD Díkec :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, díky :3
      Hehehe, nezapomněla jsem, ale mám tu málo komentů a další článek nebude dokud nezačnou komentovat i ostatní sb *trololo* :"D
      Ok, naučím :D Máš skype? :P

      Vymazat
    2. Bohužel, skype nemám x( (ale snad ho brzo budu mít xD) Nechceš na blueboard chat? :"D

      Vymazat
    3. Ok xD Který chat přesně?

      Vymazat
    4. Mno to ještě musím promyslet :D Ozvu se ti v nejnovějším článku, až budu vědět (do soboty xD) :"D

      Vymazat
  3. Ahoj, přidala jsem si Tě do Affs/SB :D
    Vypadá to tu epicky x3 Když jsem si já zkoušela udělat blog na bloggeru, dopadlo to převelice tragicky xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :3 Ok, přidám si tě :D
      Tak...Bojovala jsem s tím asi měsíc :DD Zas tak tragicky to určite nevypadalo x3

      Vymazat
  4. Jo, písmo je dobrý o.o ale proč jsi zrovna na blogspotu?
    Kiana xD

    OdpovědětVymazat
  5. Písmo je super :3 Jen mi přijde, že jím píšeš čím dál větší kraviny *rofl* nic proti :'D Jen se prostě musím smát xD
    Příběh :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kraviny? :DD Jak to myslíš? x"D

      Vymazat
    2. Nevím, jak to vysvětlit :'D prostě se v tom nevyznám *rozesměje se na celé kolo* Moment, proč jsi odstranila ten můj komentář? ._. Nebo se to snad rozmnožilo? xD

      Vymazat
    3. Rozmnožilo se to :D Tak...Snad už napíšu i něco normálního, třeba příběh :D

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  7. Kecyyyyy !!!! :DDDDD

    RYBÍ PRSTY S PUDINKEM?!?!?!? *vytáhne blicí pytlík a navlíkne ho přes monitor*
    A taky bych ti chtěla oznámit že jsem vzkřísila tu ubohou zanedbanou hromádku neštěstí jménem můj blog! :D

    Tvá dráhá ale ku*evsky líná Jess :D

    OdpovědětVymazat