11. února 2014

Rodina, o kterou jsem přišla


Jako kdyby to bylo včera. Jsem neskutečne natešená, že mi táta dovolil skypovat i s lidmi z blogu. Zapínám skype, zvědavá, jaké to bude. Nejdřív si přidám Axy a Koru. Ani nevím jak, ocitnu se v skupině. Netuším, jak se jmenovala, zapomněla jsem. Bylo to úžasné. Jako jedna velká rodina. Pamatuji si, že jsem se každý den tešila na chatování s vámi. V jeden obyčejný den přišel Kořin nápad...
Založme si team...

Firma Mioherna s.r.o má momentálně moc práce s tím, aby Miu neobrečela klávesnici. Došlo nám, že článek bude možná trochu nudný. Ale...Nemrhali jsme časem jen proto, aby to nikdo nečetl. Prosíme teda všechny sb...Pokud chcete Miohernu Moonlight Mars opravdu znát...
Přečtete si tento článek.
Heart - Free by KawikuHeart - Free by Kawiku
"Bi pre'te ny noum d'i tlari. Bi pret'e ny num argai'l."

Ani jsem neměla ponětí o čem Kora kecá. Všichni souhlasili a já taky. Myslela jsem, že to bude jen další skupina na skypu. Bylo to však trošku jiné. Skupina dostala originálnější název. Awesome Crazy Team. Nechápala jsem, proč na té skupině a názvu tolik záleží. Po měsíci nebo později jsem to alespoň trochu pochopila. 

Awesome Crazy Team byl něco víc jako jen skupina na skypu. Každý den se tam spamovalo, všude vládla veselá, přímo šílená nálada. Bohužel jsem byla neskutečne hloupá a malá, takže jsem nechápala, co vlastně ten team znamená...
Team je něco jako rodina. Lidi v ní si na 100% věří. Každý team je jiný a nenahraditelný. Stačí, že odejde jeden člověk a hned se všechno změní. Vždy jsem o takovou rodinu chtěla. Něco jako sourozenci, kteří vám ve všem rozumí. Je to jako pohádka, nemyslíte? Naneštestí, tahle pohádka má špatný konec...

Jednou začala Kaila vyprávět příběh. Byl o členech Awesome Crazy Teamu a byl neskutečne vtipný. Kailiny příběhy se stali tradicí. Při tom prvním příběhu však Kaila nepočkala s vyprávěním na Koru, která si někam odběhla. Kora se vrátila a byla sklamaná, že Kaila už začala vyprávět. Vypukla hádka a Kora opustila skupinu. Hned na druhý den se však vše vrátilo do normálu a team fungoval dál. Jenže přibudla nová tradice.
Hádky.

Takhle to šlo pořád dál. Hádka, hádka, hádka. Po jedné velké hádce jsem to už nemohla vydržet, tak jsem založila skupinu, která byla něco jako Awesome Crazy Team haters.

Nechápu, jak jsem to mohla udělat. Neměla jsem ani ponětí, kolik pro mně team znamenal. Přišla jsem na to až když jsem to všechno stratila. A tak jsem spolu s Axy a Kianou opustila Awesome Crazy Team. Větší chybu jsem už fakt udělat nemohla...
A tak to šlo dál. Safira založila RPG hru pro nás všechny jménem Lunory. Tehdy jsem na team ani nepomyslela s pocitem, že dělám správné rozhodnutí. No...Po pár měsících mi to už nestačilo. Chyběl mi náš Awesome Crazy Team.

No dobře, ze začátku mi nechyběl moc. Jen mě trochu zabolela ta vzpomínka. V posledních dnech však na Team myslím pořád. Je mi líto co jsem udělala. A vím, že se to už nedá vrátit.
Založili jsme nový team jménem Retard. Na náš starý Team se to vůbec nepodobá. Bylo to nenahraditelné a já jsem to takhle zničila.

Nejdřív jsem chtěla Awesome Crazy Team obnovit spolu s Kailou a Korou. Ale...Jak jsem řekla. Něco by tomu chybělo. Nikdo kromě Kaily, Kiany, Kory a mě nechtěl Team zpět. Bylo by to jiné...A horší.
Prostě mi to chybí lidi. Jako kdyby vám zemřel člověk, kterého milujete. Kora měla pravdu. Všichni jsme to brali jako obyčejnou skupinu. Bylo to však něco víc. Ale nikdo to neviděl.

Promiňte, ale Lunory to nedokáže nahradit. Je to chat skupina. Ale...Team je rodina. To je něco úplně jiného.

Upřímně, vážne se vám to nelíbilo? Nakonec, ty hádky to tam pořádně oživovali. Vždy to i tak skončilo dobře. Tímto vás nenutím, aby jste se vrátili do Awesome Crazy Teamu. Všichni jsme se změnili a už by to nebylo jako dřív. Ale...Já Team obnovím. Možná tam ze začátku budeme jen mi čtyři, které chceme Team zpět. Nevadí. Já už bez toho nedokážu žít.

Přikládám [video] z Teamu pro sb, které Team neznají a nebyli v něm.

Pokud jste se dočetli až sem, gratuluji vám. Vím že to byla nuda, ale i tak. Díky.

Proč se nemůžu vrátit do minulosti...A napravit to. Nemělo se to stát. Awesome Crazy Team se neměl nikdy rozpadnout. Prosím...Kupte mi někdo na narozeniny Tardis...

No dobře...*s nešťastným facem si sedne do kouta.* Mějte se...Kupte mi Tardis...A...
Ahoj.

11 komentářů:

  1. Miu, taky mi to chybí, ale spousta lidí se změnilo, ani já už nejsem vůbec crazy, a něco funny řeknu jednou za rok :C. Taky mi to neuvěřitelně chybí, a žádný jiný team by ten náš nemoh nahradit.Ale to už my asi nevrátíme....

    OdpovědětVymazat
  2. Nebudu se tu vyjadřovat, většinu jsem psala na skype. I když mě štve, že jsi vzala Lunory jako pouhou chat skupinu a ne jako ty lidi, co tam jsou. Nicméně jak jsem řekla... Když jsem si to přečetla, nejdřív jsem byla v šoku, pak jsem pocítila zadostiučení, že jsem měla celou dobu pravdu a pak jsem se rozesmála jak debil :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek neměl být srandovní, ale teší mě že jsem ti zlepšila náladu :3 :DD

      Vymazat
  3. ,,Že je něco, co máš, cenné, poznáš, až když o to doopravdy příjdeš..."
    Nevím, co říct. Sice jsem váš Awesome Crazy Team neznala, ale je mi to líto..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Alespoň se Miu poučila :3 :D
      Nemusí ti to být líto, už je to dobrý :3 :)

      Vymazat
  4. Nejdříve jsem na tohle komentář psát nechtěla, ale nakonec jsem ho napsala.

    Jelikož nerada probírám historii, což už asi moc dobře víš, nebudu se k tomu až tak moc vyjadřovat.

    Každopádně ACT už je dávno uzavřená věc a tak budu ráda, když už to nebudete rozebírat .. nikdo.

    Navíc, není na tom tolik pravdy. Já chtěla odejít i před tím, než jsi skupinu založila. Takže dříve nebo později, by se to stejně stalo. Všichni moc dobře ví, že za zničení ACT můžu já. Akorát mi to nechcete říct, abych se nenaštvala či tak.

    Pokoušet se o něco jiného .. proč si asi myslíš, že jsem se k tomu týmu přidat nechtěla?

    No .. Lunory je RPG. Ale tamta skupina není o tom, To je ti asi jasné. Je to prostě Bla bla bla :3 .. Tam se máme bavit o všem. Není to úplně officiální tým. Ale podle mě, je to milionkrát lepší.

    Chybí ti? .. Jsem jediná .... komu ten team nechybí ._.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem k tomu napsat článek no...Vím že je to uzavřená věc, ale je mi to tak líto, že jsem se potřebovala vypsat. No jo...Víme že za to můžeš ty, ale mě to nevadí. Já jsem byla kráva a chtěla jsem odejít taky. Ten R.E.T.A.R.D už není. Místo toho máme ACC klub a taky Assasins Knife. Neřeš co to je...:D Lunory...Jo, je to vážne super RPG, ale ACT bylo něco víc, podle mně. O všem no...I o tom že Saf snědli okurky? :C O kozi a pypyku? :C

      Tak to jsi asi vážne jediná... ._.

      Vymazat
    2. Nemůžu si pomoct a musím odpovědět na tu věc s Lunory. Jo.. O všem. Doufám, že už jsem to řekla dost jasně, protože líp to prostě nedokážu. Nejsem spiderman :DD

      Vymazat
    3. Já chápu že o všem...Ale Team a RPG je rozdíl, podle mně :D

      Vymazat
    4. Podle mě ne, když je to tenhle typ RPG. Ale názor ti brát nebudu :3 Mě stačí, že to tam máš fakt ráda a že mi tom nekecáš (snad! :D). Ale.. Stejně nejsem spiderman :'D

      Vymazat